This Habbo is banned. We can not get any new information..
Is it me or am i trippin'
Last change:
Deelnemer aan de Elfstedentocht van 2010!
Ik heb de Nieuwjaarsduik 2010 overleefd!
Voor alle Groepsleden als de thermometer ontploft!
Rating: 0
Maximum visitors: 25
Room created: 18 July 2011 at 21:06:47
i can do it howver u want
Rating: 1
Maximum visitors: 25
Room created: 16 April 2010 at 18:02:10
hmmmm...
Rating: 99
Maximum visitors: 25
Room created: 18 September 2009 at 12:53:40